Oei, is er iets mis gegaan? In het geval dat u een beschadigd sieraad heeft ontvangen of wanneer er een fout is gemaakt, gelieve ons onmiddellijk te contacteren, hieronder. Wij zullen zo snel mogelijk een gepaste oplossing geven in de vorm van een vervangend sieraad of een terugbetaling van uw aankoopbedrag. Alvast onze welgemeende excuses!
Je hebt je bedacht?
Zijn de sieraden toch niet zoals verwacht? Geen probleem! Laat het ons hieronder weten, binnen de 14 kalenderdagen te tellen vanaf de dag nadat u de bestelling ontvangt. U moet geen reden opgeven. Maatwerkproducten zoals gepersonaliseerde producten zijn uitgezonderd van de wettelijke bedenktijd en kunnen niet geretourneerd worden. Dit betekent dat alle gegraveerde juwelen niet in aanmerking komen voor retour.
Verzendkosten bij retourneren
U staat zelf in voor de kosten en de risico’s die je maakt om uw sieraden naar ons terug te sturen. Tenzij het onze fout is, dan komen de kosten natuurlijk geheel voor onze rekening.
Vul onderstaande formulier in. We bekijken uw verzoek. U krijgt zo snel mogelijk de juiste documenten per e-mail toegestuurd. Deze moet u samen met de sieraden opsturen. Pak de juwelen netjes en veilig in, want U kunt aansprakelijk gesteld worden voor de waardevermindering van de juwelen die het gevolg is van het behandelen van de juwelen dat verder gaat dan nodig was om de goede werking van de goederen vast te stellen.
Wil je ons graag mailen, dan kan dat via info@gravura.be.